Кожне дитя до деякої міри геній і кожен геній до деякої міри дитя. (Шопенгауер)
Скринька знахідок для вихователя ГПД
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ГПД
Діяльність справжнього вихователя групи продовженого дня
сповнена педагогічною творчістю і не обмежується певними
рамками. Форми роботи
можуть бути різними - індивідуальними, груповими, фронтальними.
Вибір конкретної форми зумовлюється різними чинниками: завданням
виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостями
школярів, об`єктивними обставинами, конкретними педагогічними ситуаціями та ін.
Групові-диспути,
дискусії, засідання за круглим столом, історичні розповіді, написання творчих
робіт, огляди-перегуки, прес-конференції, виставки, діалоги, години
спілкування, інтелектуальні ігри.
Індивідуальні-доручення,
бесіда, виступи, написання творчих робіт, дослідницький практикум.
З
батьками-
збори, практикуми, лекції, бесіди, конференції, листування, брифінги,
відвідування вдома, засідання батьківських клубів, родинні свята, дні відкритих
дверей, вечори запитань та відповідей, творчі портрети сім’ї.
З
шкільним бібліотекарем-аналізчитацьких формулярів, прем’єри книги,
вечори поезії.
З
вчителями керівниками гуртків-обмін інформацією, вироблення єдиних вимог,
складання програм спільних дій.
З
шкільним психологом-анкетування, спостереження, тестування, складання програм розвитку
особистості учнів і учнівського колективу.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар