Скринька знахідок для вихователя ГПД

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ В ГПД

1. Не запізнюйся на заняття. 
2. Наполегливо опановуй знаннями, старанно виконуй домашні завдання. 
3. Беззаперечно дотримуйся розпоряджень вихователя. 
4. На заняттях уважно слухай, не займайся сторонніми справами. 
5. Допомагай товаришам у навчанні. 
6. Будь ввічливим з учителями, товаришами. Проси вибачення, коли вчинив якусь прикрість. 
7. Тримай у чистоті і порядку своє місце. 
8. Якщо погано себе почуваєш – повідом вихователя. 
9. Дотримуйся правил поведінки в їдальні. 
10. Чітко дотримуйся Статуту нашої школи, будь прикладом для інших, зупиняй тих, хто порушує дисципліну і порядок. 
11. Попереджуй вихователя, коли ідеш додому. 
12. Якщо треба про щось запитати, мовчки підніми руку. Не "тягнися" і не вигукуй – будь скромним.

Форми роботи вихователя ГПД

  Діяльність справжнього вихователя групи продовженого дня сповнена педагогічною    творчістю і не обмежується певними рамками.              Форми роботи можуть бути різними  - індивідуальними, груповими, фронтальними.       Вибір конкретної форми зумовлюється різними чинниками: завданням виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостями школярів, об`єктивними обставинами, конкретними педагогічними ситуаціями та ін.

Групові-диспути, дискусії, засідання за круглим столом, історичні розповіді, написання творчих робіт, огляди-перегуки, прес-конференції, виставки, діалоги, години спілкування, інтелектуальні ігри.

Індивідуальні-доручення, бесіда, виступи, написання творчих робіт, дослідницький практикум.

З батьками- збори, практикуми, лекції, бесіди, конференції, листування, брифінги, відвідування вдома, засідання батьківських клубів, родинні свята, дні відкритих дверей, вечори запитань та відповідей, творчі портрети сім’ї.

З шкільним бібліотекарем-аналізчитацьких формулярів, прем’єри книги, вечори поезії.

З вчителями керівниками гуртків-обмін інформацією, вироблення єдиних вимог, складання програм спільних дій.

З шкільним психологом-анкетування, спостереження, тестування, складання програм розвитку особистості учнів і учнівського колективу.

           

     


            
                                                        
1. Будьте поблажливими зі своєю дитиною. Варто знайти «золоту середину» в інтенсивності заохочення-покарання, захоплення-несхвалення.
2. Демонструйте свою незалежністьДитина повинна зрозуміти, що самостійність і незалежність – великий приз, що присуджується самим наполегливим, працездатним і сміливим особистостям. Бути лідером, чи просто відрізнятися від інших – це чудово!
3. Не бійтеся подорожувати і змінювати обстановку. Нові враження і знайомства вчать не боятися новизни і невизначеності.
4. Воля вибору вчинків і рухів. Дозвольте дітям ризикувати і заряджатися при цьому корисною порцією адреналіну.
5. Забудьте слово «НІ». Максимально заохочуйте будь-яке рішення вашої дитини. Якщо їй призначено помилитися, то нехай вона дійсно це переживе й усвідомить свою помилку, виносячи з цієї ситуації певний позитивний досвід.
6. Будьте оптимістом. Навчіть дитину навіть у самих неприємних подіях або явищах бачити щось гарне і корисне.
7. Забезпечте вашу дитину великою кількістю матеріалів для творчості (пластиліном, папером, клеєм, фарбами, старими непотрібними речами і т.п.). Це допоможе розвинути в неї евристичне та інтуїтивне мислення.
8. Створюйте дитині ситуації, що кидають їй виклик. Це буде стимулювати її мислення, навчить шукати оптимальне рішення в екстремальних ситуаціях, відстоювати свою точку зору, розумно аргументуючи її.
9. Заохочуйте гіперактивність вашої дитини. Багато сильних світу цього в дитинстві були дуже активними. Навчіться не карати дитину за надлишок енергії, не гальмувати її пориви, а розумно керувати ними.
10.  Мрійте, фантазуйте і дійте разом із вашою дитиною. Пам’ятайте, що всі дорослі винаходи родом із дитячих фантазій.

Немає коментарів:

Дописати коментар